Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали (решено)
Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали (решено)
Здравейте колеги. Боря се с едно Берлинго. През 2005-та е претърпяло катастрофа и от тогава не е палено. ЕКУ-то е било извадено и 6 години не е било захранвано. Сега колата е сглобена, но не пали. ЕКУ-то си беше загубило конфигурациите. Сега е програмирано и имото е освободено, но не пали. Всички връзки и напрежения са проверни, но инжекторите не отварят.
На стартер на диагностиката се виждат обороти, налягане 250 - 300 бара, регулатора се управлява, но инжекторите стигат 100% корекция и набива грешки:
P0341 permanent fault cylinder reference signal value received in correct
p1164 permanent fault fuel pressure signal pressure coherence.
На реални данни показва 71 волта напрежение на инжекторите, но на осцилоскопа на дюзите сигнала е много слаб и не ги отваря.
Мисля, че кондензатора се е споминал. ЕКУ-то е Siemens SID801A.
Преди да сменя ЕКУ-то а и е ще мине време докато намеря такова рекох да питам и вас за мнение.
Да спомена, че пробвах преди това и с други дюзи, прозвънени са кабелите от ЕКУ-то до дюзите. Няма късо или съпротивление. Всички напрежения към ЕКУ идват на контакт.
На стартер на диагностиката се виждат обороти, налягане 250 - 300 бара, регулатора се управлява, но инжекторите стигат 100% корекция и набива грешки:
P0341 permanent fault cylinder reference signal value received in correct
p1164 permanent fault fuel pressure signal pressure coherence.
На реални данни показва 71 волта напрежение на инжекторите, но на осцилоскопа на дюзите сигнала е много слаб и не ги отваря.
Мисля, че кондензатора се е споминал. ЕКУ-то е Siemens SID801A.
Преди да сменя ЕКУ-то а и е ще мине време докато намеря такова рекох да питам и вас за мнение.
Да спомена, че пробвах преди това и с други дюзи, прозвънени са кабелите от ЕКУ-то до дюзите. Няма късо или съпротивление. Всички напрежения към ЕКУ идват на контакт.
Последно промяна от oem на Пон Окт 03, 2011 3:19 pm, променено общо 1 път.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали
Публикувах точните номера на грешките.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали
Първата грешка звучи като зацепка... или няма сигнал от един от двата датчика, провери с осцилоскопа.
Втората, на контакт колко бара показва датчика на рейла? А ако го развиеш или пък ако развиеш някоя тръбичка от рейла трябва да е 0 (естествено). На контакт ли я записва (втората) или като развъртиш мотора?
Така или иначе първата грешка е по-важна според мен. Не че втората е маловажна де
Втората, на контакт колко бара показва датчика на рейла? А ако го развиеш или пък ако развиеш някоя тръбичка от рейла трябва да е 0 (естествено). На контакт ли я записва (втората) или като развъртиш мотора?
Така или иначе първата грешка е по-важна според мен. Не че втората е маловажна де
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали
Не ми каза за датчика на разпределителния вал.Или е прескочил ремъка или проблема е в датчика,по скоро първото в следствие на удара.Няма как да пусне дюзите като бърка къде е 1-ви цилиндър.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали
На контакт налягането е 8 бара.
Като откача датчика на разпределителния вал не би ли трябвало пак да запали? Пробвах го и не пали.
Като откача датчика на разпределителния вал не би ли трябвало пак да запали? Пробвах го и не пали.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали
За Сименса не знам, ама Боша в Пежо/Ситроен ХДИ със сигурност не пали без датчика на разпределителния вал... и много бързо познава ако е прескочил зъб.
Съжалявам, че не мога да помогна с повече, ама ще следя темата с интерес, че имам подобен проблем с едно Пежо406ХДИ, което не записва грешки, всичко си има, ама не пали... Не е при мен, засега чакам монтьорите да се наиграят пък после ще му отварям ЕКУ-то.
Извинявам се за отклонението.
Успех с ремонта на теб.
Съжалявам, че не мога да помогна с повече, ама ще следя темата с интерес, че имам подобен проблем с едно Пежо406ХДИ, което не записва грешки, всичко си има, ама не пали... Не е при мен, засега чакам монтьорите да се наиграят пък после ще му отварям ЕКУ-то.
Извинявам се за отклонението.
Успех с ремонта на теб.
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали
Днес ще закача с осцилоскопа да проверя синхронизацията след като монтьорите проверят зацепването.
Ето инфо да си имате
http://static.kristoz.com/wordpress/wp- ... iemens.pdf
http://static.kristoz.com/wordpress/wp- ... IEMENS.pdf
http://static.kristoz.com/wordpress/wp- ... iemens.pdf
Ето инфо да си имате
http://static.kristoz.com/wordpress/wp- ... iemens.pdf
http://static.kristoz.com/wordpress/wp- ... IEMENS.pdf
http://static.kristoz.com/wordpress/wp- ... iemens.pdf
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали
Запалихме. При удара захващането на датчика се е изкривило и даваше много дълги сигнали от време на време. Беше много близо до колелото. Ремъка също беше прехвърлил 1 зъб
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали
Няма го. Тази грешка се появява явно когато въртя на стартер прекалено много време. Примерно за повече от 5 сек налягането стига 400 бара и тогава всичко се занулява като данни, регулатора затваря, налягането пада на 24 бара и набива тази грешка.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали (решено)
Все пак ще се наложи да сменя датчика. Като го приближа до колелото както е по маркировката там и колата не пали и в реални данни пише, че няма синхронизация. Като го отдалеча съвсем леко пали и работи, но от време на време пропуска някои цилиндър. Отдалеча ли го още припалва и гасне.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали (решено)
От новото е по хубаво само чуждото
А с осцилоскоп гледа ли дали има пропуски като пропуска цилиндъра?Може и на коляновия да имаш проблем.Или пък някой клапан
А с осцилоскоп гледа ли дали има пропуски като пропуска цилиндъра?Може и на коляновия да имаш проблем.Или пък някой клапан
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали (решено)
Не съм гледал щото датчика на кол. вял е на гадно място и не мога да мушна щипката там за да гледам синхронизация. Смених датчика, запалихме, псувах майсторите после щото са пуснали директен вакум на ЕГР-а и отначало запуши зверски. Поработи колата около 2 часа на място. Наляхме редекс двойна доза, и корекциите на дюзите си дойдоха на мястото и мотора мърка.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали (решено)
Здравейте! Да се включа и аз по темата. Имам същия проблем с подобна кола, но е 2002 год. иначе е със същата система. Колата пали когато тя поиска, а не когато искам аз. Проверих захранванията на компа - ОК; смених датчик колянов вал; инпулси от двата датчика - ОК; синхронизация има; проверих снопа проводници за протривания; вече нямам идея за проблема. Най-интересното е, че в инстумент панела и в BSI, записва грешка свързана със скороста на колата, а тя не епомръднала и метър; записва и охлаждаща течност, а датчика е наред. Помагайте.
Re: Berlingo 2005 2.0 HDI 90hp не пали (решено)
Някакви конфигурации да са правени? Колата АБС има ли? Грешка в сигнала за скорост може да запише ако е бутано по конфигурациите на ЕКУ. Когато не пали какво прави? Изобщо ли не припуква или припалва и гасне?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation