www.kolegi.info

Началото на една стара идея!
Дата и час: Чет Авг 21, 2014 9:59 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 15 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Вто Фев 22, 2011 9:59 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Пон Авг 31, 2009 12:09 am
Мнения: 143
Местоположение: Бургас
Здравейте колеги,
колата е астра Г '98 мотора е X18XE1. Историята на колата е монтиран е ГИ работила е известно време добре на газ но на бензин не. Клиента отива и му свалят ГИ и му връщат парите. От там колата почва да си включва перките още на контакт. При включване на контакт вентилатора на радиатора тръгва за 1-2 сек. и спира след 10 сек. тръгва и работи постоянно докато не се угаси колата. Клиента си е дръпнал буксата на пресостата като мислел че това е датчика и за това сега пише постоянно пресостат. Не успях да сложа буксата но това не е проблема. Проверих сигнала на темп. датчик наред е масата и тя. Самия датчик работи като го гледам през КТС-а вдига темп и пада. Когато извадя буксата му перката не спира само пише датчик но по действителни стойности остава темп. която е била до момента, след време като сложа обратно буксата показва по ниска темп защото мотора се е охладил. Намерих модула за охлаждането пробвах с друг от моргата пак същата работа. Вече не знам какво да правя. Мисля си проблема да не би да е в ЕКУ-то газаджиите ако са омазали нещо.
Благодарен съм на всички които дадът някакви идеи че аз се изчерпах вече.


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Фев 22, 2011 10:46 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Мнения: 567
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
аз съм имал подобен проблем и беше точно пресостат но вътре светеше радиаторче ако не се лъжа

_________________
прост човек и силен вятър нищо не ги спира


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Фев 23, 2011 8:05 am 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Мнения: 633
Местоположение: Велико Търново
Точно пресостата е проблема . Тая Астра има имам отделен модул за охлаждането . Не пипай ЕЦУ . Закачи пресостата и след като изтриеш грешката трябва да спрат.

regards

_________________
http://carsoft.yoree.org/index.php


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Фев 23, 2011 12:13 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Пон Авг 31, 2009 12:09 am
Мнения: 143
Местоположение: Бургас
Благодаря ви колеги, пращам го на климатичар защото системата е пълна с фреон а аз нямам станция и по принцип не се занимавам с климатици. Благодаря още веднъж доста труд ми спестихте.
Ще пиша развитие като си смени пресостата


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Фев 23, 2011 12:45 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Мнения: 408
Местоположение: Асеновград
Развивай пресостата смело - не ти трябва станция за климатици. Под пресостата има вентил и фреона остава в системата.


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Фев 23, 2011 8:25 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Мнения: 1231
Местоположение: София
Няколко пъти съм имал такъв проблем.Връзките м/у компа и блока на вентилаторите са били винаги.16 краче на блока и B8 на компа на колата май беше.

_________________
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!


Последна промяна ivanovbg на Пет Фев 25, 2011 7:27 am, променена общо 1 път

Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Фев 23, 2011 11:04 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Пон Авг 31, 2009 12:09 am
Мнения: 143
Местоположение: Бургас
Пръсках със конткатен спрей, който много пъти ме е спасявал, буксите на модула за контрол на охлаждането и нямаше ефект. Днес върнах колата на клиента и утре ще ходи да му сменят пресостата, и ще ми звънне да каже дали се е оправила. Ако не е тогава ще гледам окабеляването до ЕКУ-то.


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Фев 24, 2011 9:50 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Пон Авг 31, 2009 12:09 am
Мнения: 143
Местоположение: Бургас
Днес ми се обади клиента ходил при климатичар пресостата му бил наред обаче проблема с вентилаторите пак остава. В понеделник другата седмица ще ми докара колата пак, ще проверя окабеляването от модула до ЕКУ-то и ще видим какво ще стане :roll:


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Фев 25, 2011 5:39 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Окт 20, 2009 6:20 pm
Мнения: 18
Като познавам част от хората, който слагат газови спринцовки мога да кажа, че една малка част от тях се правят на много хитри и взимат информация за температурата на ДВГ-то от връзката между ЕКУ-то и блока за управление на вентилаторите. Представете си как ядосаните газаджий са демонтирали нервно "добре монтираната" и неработеща газова инсталация и просто са минали с резачките през кабелите. Случвало ми се е от оголен добре замасен кабел на управлението перките да си включват когато си искат.


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Фев 25, 2011 8:50 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Мнения: 566
Местоположение: Плевен
Аз съм газаджия :lol: и съм любопитен кой е слагал газовата,че на Опелите няма никакъв проблем с газта ако на бензин е перфектна.
А за проблема конкретно мисля трябва да се търси в блока за управление на вентилаторите. :idea:

Поздрави!

_________________
"Неведоми са пътищата на Тока,както и пътищата Божии."(Конфуций)
P.S.:Но не винаги!


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Фев 25, 2011 9:08 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Пон Авг 31, 2009 12:09 am
Мнения: 143
Местоположение: Бургас
Колата си работеше перфектно, аз и поддържам всичко и Опелите са ми слабост. След монтажа на ГИ на газ е работила добре но работата на бензин е била много зле по думи на клиента. След демонтажа на ГИ работата на бензин се оправила. Яд ме е че не пита мен да му препоръчам колега и в момента щеше да си кара на газ и бензин без грижи. Сигнал за темп за газовия комп са взели от темп датчик на колата, кабелите бяха рязани.


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Мар 03, 2011 12:06 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 7:14 pm
Мнения: 35
Местоположение: Варна
Ако можеш провери окабеляването за прекъснати кабели,но според мен е управлението на вентилаторите.Той се намира в подкалника пред предна лява гума и много често ми се е случвало да намеря пълен с вода.


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Мар 03, 2011 6:44 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Пон Авг 31, 2009 12:09 am
Мнения: 143
Местоположение: Бургас
Колата пак е при мен. Още като дойде и погледнах таблото и светеше лампата за проблем с климатика. Датчика закачен колкото да се каже че буксата е там, колегата климатичар само я е сложил. Естествено грешката в пресостата си остава статична. Казал е на клиента че тази лампа му е за антифриза а тои даже няма датчик в казанчето. Лятото пак му светеше и клиента ми каза че климатичаря му е казал че това е проблем в климата. Явно за колегата лампата свети както му отърва :lol: . Утре ще я гледам колата и ще пиша за развитие.


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Мар 03, 2011 7:46 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Мнения: 408
Местоположение: Асеновград
Буксата на пресостата е 3 проводна, а пресостата е тип потенциометър. Закачи един потенциометър 4,7к с трите му проводника на мястото на пресостата и пробвай. В момента не се сещам за цвета на проводниците и кой е общия край, но мога да проверя. Нищо не може да объркаш - правиш само един делител и ако тръгне сменяш пресостата.


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Апр 02, 2011 9:54 pm 
Offline
КОЛЕГА

Регистриран на: Пон Авг 31, 2009 12:09 am
Мнения: 143
Местоположение: Бургас
Здравейте колеги,
за да не оставаме темата висяща ще ви кажа колата е готова. Само дето не я правих аз. Последно като беше при мене не можах да му намеря читава букса за пресостата да му я сменя оная недъгавата и така върнах колата на клиента като му казах че това е за мен проблем въпроса е че не мога да намеря в момента. Той ми каза че ще търси и когато аз или той намери ще я докара пак. Да ама не. Закара я е на друг колега и даже после звъннал на моя съдружник да му каже че колата била готова. Ние разбрахме къде е била колата защото чистим дюзи при този колега и питахме.....изгоряла му била инсталацията! Хвана ме яд че му оставяме пари от време на време и не ни каза. В един момент беше ясно че времето занимаване с тая кола няма кой да го плати реално просто ми беше интересно къде е шибания проблем но така и не разбрах. Ако дойде пак при мен за нещо друго ще погледна буксата на пресостата защото както казаха повече колеги и според мен проблема беше там.


Детайли на мнението
Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 15 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Опции:
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
POWERED_BY