VP 44- ремонт

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: VP 44- ремонт

Мнение от presko79 »

след ирф ? някоя цифричка може би ? лекичко е и така .Аз не сьм от ничии град а сьм от село,за мен поне на полвин :lol:
Бензина е за измиване на дизелови части.
veli
КОЛЕГА
Мнения: 58
Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 12:42 am
Местоположение: Хасково

Re: VP 44- ремонт

Мнение от veli »

вижте момчета,не си правете шегички,защото хора като мен са сваляли и качвали помпа цели дни за да разберат кой елемент пасва най добре на електрониката на вп44 и не са получили нищо на готово.
щом знаете добре,но не си играйте опасни игрички за финансите си!
veli
КОЛЕГА
Мнения: 58
Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 12:42 am
Местоположение: Хасково

Re: VP 44- ремонт

Мнение от veli »

забравих да добавя,че при неправилен монтаж,дефектен транзистор(около 30-40%),неподходяща апаратура,незнание на особенностите на съвременната електроника,можете да понесете солидни загуби(замяна електронен блок и програмиране в размер на около 1200лв)за ваша сметка!





0
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: VP 44- ремонт

Мнение от traqnsavov »

Когато се заменя един полеви транзистор най важното е да отговарят няколко параметъра..

Коефицент на усилване по напрежение, за разлика от биполярните, който усилват по ток..
Коефицента е много важен за работната точка на транзистора.

Максимален ток протичащ между D S ако тока е по малак от колкото трябва транзистора гори..

Честота на транзистора..

Общо взето това са параметрите....
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
diagnostic
КОЛЕГА
Мнения: 142
Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
Местоположение: Montana

Re: VP 44- ремонт

Мнение от diagnostic »

veli написа:забравих да добавя,че при неправилен монтаж,дефектен транзистор(около 30-40%),неподходяща апаратура,незнание на особенностите на съвременната електроника,можете да понесете солидни загуби(замяна електронен блок и програмиране в размер на около 1200лв)за ваша сметка!





0

Колега за какви загуби говориш, то ако някоя кола с такава помпа ти дойде непалеща,какъв милиш че е риска? човека трябва да си даде парички за помпа така или иначе,тя струва около 800 лв втора ръка ... примерно ти я палиш зимаш на половината и човека си тръгва доволен ... за толко пари толко :) риска какъв е ?
ifidik
КОЛЕГА
Мнения: 108
Регистриран на: Нед Юли 05, 2009 5:15 pm

Re: VP 44- ремонт

Мнение от ifidik »

програмирането е 400лв,а не 1200(ако се налага) и горе посочения транзистор върши работа , ако механичната част на помпата е изправна.обикновенно буталото на авансатора задира в корпуса и тогава транзистора се товари и не е спасението по мощен след като механиката задържа.в най тежкия случай нов корпус около 550лв и ново буталце около 250лв и май най сигурния начин е нова помпа за около 1700лв ако върнеш старата.
auto
КОЛЕГА
Мнения: 48
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 2:20 pm
Местоположение: Плевен

Re: VP 44- ремонт

Мнение от auto »

Транзистора е MTD3055VL или подобен ! :D
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP 44- ремонт

Мнение от milennyc »

Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно :x
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Aleksi
Мнения: 1
Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 5:34 pm

Re: VP 44- ремонт

Мнение от Aleksi »

milennyc написа:Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно :x
Здравейте, мога да съм Ви полезен! Обадете се на телефон 0889 356897
Aspar
КОЛЕГА
Мнения: 148
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 7:57 pm
Обратна връзка:

Re: VP 44- ремонт

Мнение от Aspar »

Само на стенд .
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP 44- ремонт

Мнение от milennyc »

Aspar написа:Само на стенд .
Не е така колега прави се с един уред(измервателен часовник)
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: VP 44- ремонт

Мнение от presko79 »

milennyc написа:Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно :x
колега ,работата е лоша ,един пьт много се мьчиш но стана,отхлупи уравлението на помпата и погледни датчика които чете оборотите на ротора,като предварително установи кога впрьсква на 1 цилиндьр.под датчика има венец с място което е поразлично тоест зоната с импулса.постави я точно под датчика,даи мотора на бележки и я навира в агренажа.при мен стана.дано да ти бьде от полза мисля че ще се ориентираш.а и друго помпата няма шпонка но мисля че имаше шпонков канал трябва да е нагоре.успех
Бензина е за измиване на дизелови части.
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP 44- ремонт

Мнение от milennyc »

presko79 написа:
milennyc написа:Колеги някой знае ли как се зацепва тази помпа на БМВ 136к.с е46. Понеже е свалена без блокиращ болт от страни за оста на помпата и сега не знам как да зацепя помпата сама за себе си. Като се опитвам да си запаля колата казва че помпата и коляновия вал не са зацепени правилно :x
колега ,работата е лоша ,един пьт много се мьчиш но стана,отхлупи уравлението на помпата и погледни датчика които чете оборотите на ротора,като предварително установи кога впрьсква на 1 цилиндьр.под датчика има венец с място което е поразлично тоест зоната с импулса.постави я точно под датчика,даи мотора на бележки и я навира в агренажа.при мен стана.дано да ти бьде от полза мисля че ще се ориентираш.а и друго помпата няма шпонка но мисля че имаше шпонков канал трябва да е нагоре.успех
По спомен има 2 такива места на ротора :)..... това това по различното зъбче да е под него има резон..... То става и с уред за диагностика като въртиш на стартер гледаш ъгъл на впръскване реален и спецефичен ама това е 1000 пъти вадене и вкарване на помпата :). Място за шпонка има но и да има шпонка на БМВ няма къде да се зацепи няма място където да влезне. А мисля че впръскването зависи от 4-тата дюза тя все пак е умната :). Тя е дюзата която дава импулс за начало на впръскването
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: VP 44- ремонт

Мнение от presko79 »

когато шпонковия канал е нагоре ,елемента е насочен да работи при 1 цилиндьр.това важи за всички помпи БОШ.от там да се види кои е поблизкия белег на венеца в ГНП и да се постави под датчика.при мен се получи,и аз тогава кого ли не питах .вадфих я поне 5 пьти ами добре че колегата с които работя е човек на идеите.
Бензина е за измиване на дизелови части.
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP 44- ремонт

Мнение от milennyc »

A kak да разбера кога впръсква на 1-ви цилиндър? Като въртя коляновия вал на ръка и дюзата е извадена вън... иначе винаги ще има нафта над първи цилиндър.....
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Заключено