VP 44- ремонт

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: VP 44- ремонт

Мнение от KLESHTITE »

колега тоя мотор умна диуза няма :lol:
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP 44- ремонт

Мнение от milennyc »

KLESHTITE написа:колега тоя мотор умна диуза няма :lol:

Кой мотор няма умна дюза? БМВ е46 136к.с ли? Силно си в грешка ако мислиш така
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
BaHka
КОЛЕГА
Мнения: 177
Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 2:15 am
Местоположение: Силистра

Re: VP 44- ремонт

Мнение от BaHka »

[quote="KLESHTITE"]колега тоя мотор умна диуза няма :lol:[/quote]

Силно гарантирам, че ИМА умна дюза.
Aspar
КОЛЕГА
Мнения: 148
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 7:57 pm
Обратна връзка:

Re: VP 44- ремонт

Мнение от Aspar »

milennyc написа:
Aspar написа:Само на стенд .
Не е така колега прави се с един уред(измервателен часовник)
Колега този филм с измервателния часовник сам го играл преди 3 години и ти казва как трябва да се направи по принцип по документи на бош , не казвам че ако изкараш и вкараш помпата 50 пъти няма да стане все ще я оцелиш .
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP 44- ремонт

Мнение от milennyc »

Мен ме дразни факта че може да се измисли как да се прави това със зацепването.... транзистора ясно, аванса ясно...... ама ей тва че ако не е зацепена както трябва се почват проблеми с палене... топла студена и .... но със сигурност с който и да е тестер ако си играя 3-4ч на вкарване и изкарване ще стане....
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: VP 44- ремонт

Мнение от rangel1 »

milennyc написа:Мен ме дразни факта че може да се измисли как да се прави това със зацепването.... транзистора ясно, аванса ясно...... ама ей тва че ако не е зацепена както трябва се почват проблеми с палене... топла студена и .... но със сигурност с който и да е тестер ако си играя 3-4ч на вкарване и изкарване ще стане....
Недей си играй толкова ще поврведиш резбите иначе ако не прецакаш нещо резултата е гарантиран по твоята теория :lol: :lol: :lol:
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP 44- ремонт

Мнение от milennyc »

Да то за това е теория, че ако тръгна към практика може да стане беля..... сложил съм 2 транзистора паралелно да се подсигуря а не мога да за зацепя правелно....
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP 44- ремонт

Мнение от milennyc »

KLESHTITE написа:.......................................................a??
Колега май не четеш никой не говори за умна дюза а за VP44(ГНП) което е помпа тя определено се зацепва. А не само в Опел съм писал и въпроса ми е само за зацепването на помпата а не на дюзата :roll: :idea: А специялно при БМВ тази умна дюза е на 4-ти цилиндър :!: :!: :mrgreen:
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP 44- ремонт

Мнение от milennyc »

От къде може да се купи dial gauge ?
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: VP 44- ремонт

Мнение от milennyc »

Намерих си индикаторен часовник и разбрах как става зацепването на помпата
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: VP 44- ремонт

Мнение от presko79 »

milennyc написа:Намерих си индикаторен часовник и разбрах как става зацепването на помпата
Е стана ли ,?сподели как точно го направи.
Бензина е за измиване на дизелови части.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: VP 44- ремонт

Мнение от KLESHTITE »

колега milennic нещо не сме се разбрали ама не се прави на много вещ че в един друг форум беше писал че няколко месеца не можеш да си оправиш твоето BMW а по въпроса за VP44 съм зацепил повече от теб извинявай ако съм те обидил
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Заключено