А6,2.5 тди ,липса мощност.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
имам претенциите да го познавам до болка този мотор така че споровете маи са безсмислени а колега presko центровка се измерва в градуси а не в милиграми тая кола явно никога няма да я накараш да върви
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Знам бре ,кьде сьм письл че аванса е в милиграми.KLESHTITE написа:имам претенциите да го познавам до болка този мотор така че споровете маи са безсмислени а колега presko центровка се измерва в градуси а не в милиграми тая кола явно никога няма да я накараш да върви
Значи викаш центровката не е в час .Като гледах с ВАГ-а на 4-ти канал на празен ход даваше 7 гр.Видях че и компа толкоз иска.
Пак казвам колата вьрви ,но не с пьлния си потенциал ,не е в авариен режим.
Като я вьрне момчето ще закачам да гледам пак
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
presko79 написа:Колаега VOLUMAX,така като гледам тея милиграми които ми ги дава ,според тези параметри са нормални бре .Що тогаз неще да вьрви тоя кошшшш.
Ще натрупам повече инфо тея дни че колата не е при мен,и ще пиша
Тия милиграми които виждаш са все пак теоретични може да се разминават с действителните (примерно ако има интервенция по помпата )
Поглеждал ли си на колко милиграма работи на празен ход ?
Логни канал 8 да го видим !
Центровката как я проверяваш ?
И няма да е лошо да покараш друга такава кола за да прецениш колко не върви твоята
КТМ is the BEST fuck the rest !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Неразбрах изчисти ли ЕГР-а или му гледаш само показанията.Възможно е и да имаш малка дупка някъде по турбо пътищата.Ако запушиш входа на дебитомера гасне ли?.Виж и клапата за гасене дали е върната докрая и за проба я изолирай че понякога клапанчето и пропуска въздух и я притваря при ускорение.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
КОЛЕГА VOLUMAX ЩО КАРАШ КОЛЕГАТА ДА ГЛЕДА КЪДЕТО НЕ ТРЯБВА КАКВО ОБЩО ИМАТ МИЛИГРАМИТЕ С ЦЕНТРОВКАТА ЯВНО НЕ СИ ВДЕНАЛ КАК СЕ ПРАВИ ЦЕНТРОВКА НА ТОЯ МОТОР ПЪК И ДРУГИ КОЛЕГИ КОИТО МИСЛЕХ ЧЕ СА В ЧАС НЕ ЗНАЯТ ОБАЧЕ ВЗИМАТ СТРАНА НА ПРЕСКО СЪМ МУ ДАЛ ТЕЛЕФОН АКО ИСКА ДА ЗВЪННЕ И ЩЕ МУ ОБЯСНЯ
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Брей... станала е интересна темата...
Колега КЛЕЩИ, логът на 8 канал е необходим, за да видим с очите си, дали СЕ ЗАДАВА необходимото гориво (порции), или иначе казано, дали някой от ограничителите не спъва максималната порция. Това е заветният канал на всеки мапер (+ канали 11 и 4, но това е друга тема).
Всички постове в тоя смисъл са в следствие на първият пост на Преско.
Това, което аз забелязвам в твоите изказвания по темата е, че не вникваш в прочетеното, а даваш акъл как точно аджеба се проверява аванса на помпата. Вярвам, че Преско много добре знае как, иначе всички коли, дето ги е правил щяха да работят зле и много скоро щеше да е останал без работа. Толкова.
Преско, няма нищо невероятно в това помпата да не дава заявените порции в следствие на механични проблеми в самата нея или в недостиг на гориво (преди нея). Не на последно място мога да кажа - това, че помпата е правена в АВЕЛ не означава автоматично, че тя е изрядна. Случвало се е да грешат, казвам го от личен опит...
Освен това трябва да си 100% сигурен, че няма механично ограничаване на въздуха, който влиза в двигателя, а също и на изгорелите газове... Ако ли пък всичко е 6, а колата все така не иска да върви с пълния си потенциал, то е дошло време за ремонт на двигателя
Поздрави!
Колега КЛЕЩИ, логът на 8 канал е необходим, за да видим с очите си, дали СЕ ЗАДАВА необходимото гориво (порции), или иначе казано, дали някой от ограничителите не спъва максималната порция. Това е заветният канал на всеки мапер (+ канали 11 и 4, но това е друга тема).
Всички постове в тоя смисъл са в следствие на първият пост на Преско.
Това, което аз забелязвам в твоите изказвания по темата е, че не вникваш в прочетеното, а даваш акъл как точно аджеба се проверява аванса на помпата. Вярвам, че Преско много добре знае как, иначе всички коли, дето ги е правил щяха да работят зле и много скоро щеше да е останал без работа. Толкова.
Преско, няма нищо невероятно в това помпата да не дава заявените порции в следствие на механични проблеми в самата нея или в недостиг на гориво (преди нея). Не на последно място мога да кажа - това, че помпата е правена в АВЕЛ не означава автоматично, че тя е изрядна. Случвало се е да грешат, казвам го от личен опит...
Освен това трябва да си 100% сигурен, че няма механично ограничаване на въздуха, който влиза в двигателя, а също и на изгорелите газове... Ако ли пък всичко е 6, а колата все така не иска да върви с пълния си потенциал, то е дошло време за ремонт на двигателя
Поздрави!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Извинявай колега КЛЕЩИ ама аз от твоите постове каквото съм прочел до сега всичко е било изстрели в тъмното или от някакви изводи направени от практиката но за съжаление те не са подковани теоретично !KLESHTITE написа:КОЛЕГА VOLUMAX ЩО КАРАШ КОЛЕГАТА ДА ГЛЕДА КЪДЕТО НЕ ТРЯБВА КАКВО ОБЩО ИМАТ МИЛИГРАМИТЕ С ЦЕНТРОВКАТА ЯВНО НЕ СИ ВДЕНАЛ КАК СЕ ПРАВИ ЦЕНТРОВКА НА ТОЯ МОТОР ПЪК И ДРУГИ КОЛЕГИ КОИТО МИСЛЕХ ЧЕ СА В ЧАС НЕ ЗНАЯТ ОБАЧЕ ВЗИМАТ СТРАНА НА ПРЕСКО СЪМ МУ ДАЛ ТЕЛЕФОН АКО ИСКА ДА ЗВЪННЕ И ЩЕ МУ ОБЯСНЯ
явно ти не го познаваш защото :KLЕSHTITE написа: .....явно ти не познаваш вага ....
1.Ако го познаваше нямаше да подлагаш на съмнение анализирането на стойностите от канал 8 и съответно ти незнаеш какво пише там !
2.Ако го познаваше нямаше да твърдиш че :
което не е вярно !KLЕSHTITE написа:минус 1 до1,6 на тди таиминг
Явно болката ти с тези мотори се е натрупала от много развиване и завиване на болтовете на помпатаKLЕSHTITE написа: имам претенциите да го познавам до болка този мотор
Ама май болката не е достатачна при положение ,че не знаеш че при тази система ако има отклонение на аванса (искан / деиствителен ) с повече от 3,3 градуса за повече от 5 секунди моментално се записва грешка в паметта за повреди ! За каквато тук не се споменава
Ай поздрави ...ако имам проблеми ще се обаждам
КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
В понеделник ,колата ще е при мен.Колегата ВЕЛИ ,сьщо може би ще е при мен.Като гледат 4 очи е по друго.
Лично аз се сьмнявам в ел.вентила на помпата
Лично аз се сьмнявам в ел.вентила на помпата
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
а аз в ел клапана за управление геометрията на турбината.
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Проблема излезе,по един или друг начин.Днес беше студено доста при нас ,мисля кьм -12 гр.Колата беше отвьн(иначе я дьржат в топьл гараж)
След 4-5 опита успях да я запаля .Направих диагностика и постоянно взе да записва 00550 по ВАГ.
С 2 приказки заяда и буталото.Гледам като стопли напьлно авансовия вентил работи на 100,21 %,което определено не е добре.
Няма как да я пробвам в движение ,защото е с летни гуми
След 4-5 опита успях да я запаля .Направих диагностика и постоянно взе да записва 00550 по ВАГ.
С 2 приказки заяда и буталото.Гледам като стопли напьлно авансовия вентил работи на 100,21 %,което определено не е добре.
Няма как да я пробвам в движение ,защото е с летни гуми
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
не се подвеждай.трябва да е 100% на загрял мотор на тая кола.
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Е тя още е при мен,и загрява добре.Днес дори я покарахме ,положението е сьщотоifidik написа:не се подвеждай.трябва да е 100% на загрял мотор на тая кола.
Аванса е все около и над 100-те %.
Мисля да пусна клиента да покара ,ако наистина има засядане на патрона,то мисля бьрзо ще приключи.
Пьк и сега като я поогледах повече ми направи впечатление че мотора прекьсва и в живи данни градусите много скачат и остават в някькво положение
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
явно не можеш да асимилираш че няма центровка грешката която ти изписва е точно това ама ти слушаш некви лаици на ден правя по 3 центровки на ден на такива мотори и колите излизат самолети що не заключите тая тема а?
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Колега колко пьти да и гледам центровката на тази кола ?KLESHTITE написа:явно не можеш да асимилираш че няма центровка грешката която ти изписва е точно това ама ти слушаш некви лаици на ден правя по 3 центровки на ден на такива мотори и колите излизат самолети що не заключите тая тема а?
Ако немога друго поне се мьча да мисля логично ,Колата е почнала да губи мощност постепенно а не след интервенция. В краина сметка колко градуса трябва да е тая центровка ?
минус 1 до1,6 на тди таиминг Това не е ли за 1,9 моторите.
А и честно да си призная често не ровя по тези коли и изобщо ВАГ -кола рядко пипам,това е по причини.
Темата не е за ключ ,чакам някои да каже аджеба на топьл мотор в 4-ти канал колко трябва да е искания и получения аванс.В случая тои е около 7-7,5 гр.
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Вчера ми дойде едно БМВ на въже.Угаснало в движение след няколко км. каране.Гледам подкачващата помпа не подкачва гориво.Таман я бях кръстил и я свалих почти , ми текна да я пробвам-работи и то добре.Отворих от другата страна и какво да видя-на дюзата една топка парафин Изчистих я,монтирах всичко и запали идеално.
Относно тези помпи.Вече не ги центровам-винаги до месец са се връщали със същия проблем.Когато и се угледам или я давам на ремонт или я сменям с втора употреба.Зацепвам я по белези и всичко е ок.Щифтовете на място може ли да се монтират?
Та мисълта ми беше:да няма някое запушване или засмукване на въздух от резервоара.Имал съм случаи и на вакумиране на същия Понякога от прекомерно стягане на маркучите връщащия клапан на филтъра се сплесква и като загрее колата и почва да смуче оттам въздух.Свали маркучите и ако се е посплескала тръбичката смени клапана.
Относно тези помпи.Вече не ги центровам-винаги до месец са се връщали със същия проблем.Когато и се угледам или я давам на ремонт или я сменям с втора употреба.Зацепвам я по белези и всичко е ок.Щифтовете на място може ли да се монтират?
Та мисълта ми беше:да няма някое запушване или засмукване на въздух от резервоара.Имал съм случаи и на вакумиране на същия Понякога от прекомерно стягане на маркучите връщащия клапан на филтъра се сплесква и като загрее колата и почва да смуче оттам въздух.Свали маркучите и ако се е посплескала тръбичката смени клапана.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67