А6,2.5 тди ,липса мощност.

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от KLESHTITE »

имам претенциите да го познавам до болка този мотор така че споровете маи са безсмислени а колега presko центровка се измерва в градуси а не в милиграми тая кола явно никога няма да я накараш да върви
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от presko79 »

KLESHTITE написа:имам претенциите да го познавам до болка този мотор така че споровете маи са безсмислени а колега presko центровка се измерва в градуси а не в милиграми тая кола явно никога няма да я накараш да върви
Знам бре :lol: ,кьде сьм письл че аванса е в милиграми.
Значи викаш центровката не е в час .Като гледах с ВАГ-а на 4-ти канал на празен ход даваше 7 гр.Видях че и компа толкоз иска.
Пак казвам колата вьрви ,но не с пьлния си потенциал ,не е в авариен режим.
Като я вьрне момчето ще закачам да гледам пак
Бензина е за измиване на дизелови части.
VOLUMAX
КОЛЕГА
Мнения: 222
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
Местоположение: РУСЕ
Обратна връзка:

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от VOLUMAX »

presko79 написа:Колаега VOLUMAX,така като гледам тея милиграми които ми ги дава ,според тези параметри са нормални бре :lol: .Що тогаз неще да вьрви тоя кошшшш.
Ще натрупам повече инфо тея дни че колата не е при мен,и ще пиша

Тия милиграми които виждаш са все пак теоретични може да се разминават с действителните (примерно ако има интервенция по помпата )
Поглеждал ли си на колко милиграма работи на празен ход ?
Логни канал 8 да го видим !
Центровката как я проверяваш ?
И няма да е лошо да покараш друга такава кола за да прецениш колко не върви твоята :mrgreen:
КТМ is the BEST fuck the rest !
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от ivanovbg »

Неразбрах изчисти ли ЕГР-а или му гледаш само показанията.Възможно е и да имаш малка дупка някъде по турбо пътищата.Ако запушиш входа на дебитомера гасне ли?.Виж и клапата за гасене дали е върната докрая и за проба я изолирай че понякога клапанчето и пропуска въздух и я притваря при ускорение.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от KLESHTITE »

КОЛЕГА VOLUMAX ЩО КАРАШ КОЛЕГАТА ДА ГЛЕДА КЪДЕТО НЕ ТРЯБВА КАКВО ОБЩО ИМАТ МИЛИГРАМИТЕ С ЦЕНТРОВКАТА ЯВНО НЕ СИ ВДЕНАЛ КАК СЕ ПРАВИ ЦЕНТРОВКА НА ТОЯ МОТОР ПЪК И ДРУГИ КОЛЕГИ КОИТО МИСЛЕХ ЧЕ СА В ЧАС НЕ ЗНАЯТ ОБАЧЕ ВЗИМАТ СТРАНА НА ПРЕСКО СЪМ МУ ДАЛ ТЕЛЕФОН АКО ИСКА ДА ЗВЪННЕ И ЩЕ МУ ОБЯСНЯ :lol: :lol: :idea: :idea:
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от bobolin4o »

Брей... станала е интересна темата...
Колега КЛЕЩИ, логът на 8 канал е необходим, за да видим с очите си, дали СЕ ЗАДАВА необходимото гориво (порции), или иначе казано, дали някой от ограничителите не спъва максималната порция. Това е заветният канал на всеки мапер (+ канали 11 и 4, но това е друга тема).
Всички постове в тоя смисъл са в следствие на първият пост на Преско.
Това, което аз забелязвам в твоите изказвания по темата е, че не вникваш в прочетеното, а даваш акъл как точно аджеба се проверява аванса на помпата. Вярвам, че Преско много добре знае как, иначе всички коли, дето ги е правил щяха да работят зле и много скоро щеше да е останал без работа. Толкова.

Преско, няма нищо невероятно в това помпата да не дава заявените порции в следствие на механични проблеми в самата нея или в недостиг на гориво (преди нея). Не на последно място мога да кажа - това, че помпата е правена в АВЕЛ не означава автоматично, че тя е изрядна. Случвало се е да грешат, казвам го от личен опит...
Освен това трябва да си 100% сигурен, че няма механично ограничаване на въздуха, който влиза в двигателя, а също и на изгорелите газове... Ако ли пък всичко е 6, а колата все така не иска да върви с пълния си потенциал, то е дошло време за ремонт на двигателя :lol:
Поздрави!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
VOLUMAX
КОЛЕГА
Мнения: 222
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
Местоположение: РУСЕ
Обратна връзка:

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от VOLUMAX »

KLESHTITE написа:КОЛЕГА VOLUMAX ЩО КАРАШ КОЛЕГАТА ДА ГЛЕДА КЪДЕТО НЕ ТРЯБВА КАКВО ОБЩО ИМАТ МИЛИГРАМИТЕ С ЦЕНТРОВКАТА ЯВНО НЕ СИ ВДЕНАЛ КАК СЕ ПРАВИ ЦЕНТРОВКА НА ТОЯ МОТОР ПЪК И ДРУГИ КОЛЕГИ КОИТО МИСЛЕХ ЧЕ СА В ЧАС НЕ ЗНАЯТ ОБАЧЕ ВЗИМАТ СТРАНА НА ПРЕСКО СЪМ МУ ДАЛ ТЕЛЕФОН АКО ИСКА ДА ЗВЪННЕ И ЩЕ МУ ОБЯСНЯ :lol: :lol: :idea: :idea:
Извинявай колега КЛЕЩИ ама аз от твоите постове каквото съм прочел до сега всичко е било изстрели в тъмното или от някакви изводи направени от практиката но за съжаление те не са подковани теоретично !
KLЕSHTITE написа: .....явно ти не познаваш вага ....
явно ти не го познаваш защото :

1.Ако го познаваше нямаше да подлагаш на съмнение анализирането на стойностите от канал 8 и съответно ти незнаеш какво пише там !
2.Ако го познаваше нямаше да твърдиш че :
KLЕSHTITE написа:минус 1 до1,6 на тди таиминг
което не е вярно !

KLЕSHTITE написа: имам претенциите да го познавам до болка този мотор
Явно болката ти с тези мотори се е натрупала от много развиване и завиване на болтовете на помпата :lol:
Ама май болката не е достатачна при положение ,че не знаеш че при тази система ако има отклонение на аванса (искан / деиствителен ) с повече от 3,3 градуса за повече от 5 секунди моментално се записва грешка в паметта за повреди ! За каквато тук не се споменава 8)

Ай поздрави ...ако имам проблеми ще се обаждам :roll:
КТМ is the BEST fuck the rest !
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от presko79 »

В понеделник ,колата ще е при мен.Колегата ВЕЛИ ,сьщо може би ще е при мен.Като гледат 4 очи е по друго.
Лично аз се сьмнявам в ел.вентила на помпата
Бензина е за измиване на дизелови части.
ifidik
КОЛЕГА
Мнения: 108
Регистриран на: Нед Юли 05, 2009 5:15 pm

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от ifidik »

а аз в ел клапана за управление геометрията на турбината.
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от presko79 »

Проблема излезе,по един или друг начин.Днес беше студено доста при нас ,мисля кьм -12 гр.Колата беше отвьн(иначе я дьржат в топьл гараж)
След 4-5 опита успях да я запаля .Направих диагностика и постоянно взе да записва 00550 по ВАГ.
С 2 приказки заяда и буталото.Гледам като стопли напьлно авансовия вентил работи на 100,21 %,което определено не е добре.
Няма как да я пробвам в движение ,защото е с летни гуми
Бензина е за измиване на дизелови части.
ifidik
КОЛЕГА
Мнения: 108
Регистриран на: Нед Юли 05, 2009 5:15 pm

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от ifidik »

не се подвеждай.трябва да е 100% на загрял мотор на тая кола.
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от presko79 »

ifidik написа:не се подвеждай.трябва да е 100% на загрял мотор на тая кола.
Е тя още е при мен,и загрява добре.Днес дори я покарахме ,положението е сьщото
Аванса е все около и над 100-те %.
Мисля да пусна клиента да покара ,ако наистина има засядане на патрона,то мисля бьрзо ще приключи.
Пьк и сега като я поогледах повече ми направи впечатление че мотора прекьсва и в живи данни градусите много скачат и остават в някькво положение
Бензина е за измиване на дизелови части.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от KLESHTITE »

явно не можеш да асимилираш че няма центровка грешката която ти изписва е точно това ама ти слушаш некви лаици на ден правя по 3 центровки на ден на такива мотори и колите излизат самолети що не заключите тая тема а?
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от presko79 »

KLESHTITE написа:явно не можеш да асимилираш че няма центровка грешката която ти изписва е точно това ама ти слушаш некви лаици на ден правя по 3 центровки на ден на такива мотори и колите излизат самолети що не заключите тая тема а?
Колега колко пьти да и гледам центровката на тази кола ?
Ако немога друго поне се мьча да мисля логично ,Колата е почнала да губи мощност постепенно а не след интервенция. В краина сметка колко градуса трябва да е тая центровка ?
минус 1 до1,6 на тди таиминг Това не е ли за 1,9 моторите.
А и честно да си призная често не ровя по тези коли и изобщо ВАГ -кола рядко пипам,това е по причини.
Темата не е за ключ ,чакам някои да каже аджеба на топьл мотор в 4-ти канал колко трябва да е искания и получения аванс.В случая тои е около 7-7,5 гр.
Бензина е за измиване на дизелови части.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.

Мнение от ivanovbg »

Вчера ми дойде едно БМВ на въже.Угаснало в движение след няколко км. каране.Гледам подкачващата помпа не подкачва гориво.Таман я бях кръстил и я свалих почти , ми текна да я пробвам-работи и то добре.Отворих от другата страна и какво да видя-на дюзата една топка парафин :lol: Изчистих я,монтирах всичко и запали идеално.
Относно тези помпи.Вече не ги центровам-винаги до месец са се връщали със същия проблем.Когато и се угледам :lol: или я давам на ремонт или я сменям с втора употреба.Зацепвам я по белези и всичко е ок.Щифтовете на място може ли да се монтират?
Та мисълта ми беше:да няма някое запушване или засмукване на въздух от резервоара.Имал съм случаи и на вакумиране на същия :lol: Понякога от прекомерно стягане на маркучите връщащия клапан на филтъра се сплесква и като загрее колата и почва да смуче оттам въздух.Свали маркучите и ако се е посплескала тръбичката смени клапана.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Заключено